HEJ HEJ HALLÅ

det var inte igår! folk är på mig om att uppdatera bloggen lite oftare så jag tänkte att nu ger jag det väl ett försök. liksom bloggen så har även kameran har legat orörd och dammat till sig under sisådär en månad och därav har jag inga nya bilder att visa. för tillfället sitter jag i mitt rum ute i skogen och håller tummarna för att internet ska fungera en liten stund till i alla fall så att jag hinner publicera det här inlägget. jag konstaterade just i bilen påväg hit imorse att det bara är fyra veckor kvar i skolan och en herrans massa plugg. dessutom måste man ju hinna med att njuta av de härliga vädret på bästa möjliga vackstasätt, och vipps så var all tid som bortblåst. jag börjar faktiskt inte skolan förän 12.40 idag så därför tänker jag utnyttja dessa timmar som en riktig pluggis skulle ha gjort - när jag ändå är vaken menar jag. nu blev det en väldans massa text, så här tänker jag sätta punkt. på återseende.

Kommentarer
Postat av: m-m

snygg bild

2011-06-09 @ 16:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0