DALARNA

det har inte hänt speciellt mycket dom senaste dagarna därav denna tystnad. jag skyller på vädret. jag har inte gjort mycket mer än kollat film, och ja, bara hängt hemma för det mesta. därför känns det extra kul att det är midsommar imorgon. äntligen händer det något! tidigt imorgonbitti tar jag tåget till tällberg och dalarna, och jag har beställt sol tills dess. en regning midsommar vill ingen ha. dock så är det väl det vi är vana vid vid det här laget. jag menar, när hade vi en regnfri midsommarafton senast? jaja, nästa gång vi hörs kan vara på söndag när jag kommer hem, eller senare vilket betyder att det här är mitt sista inlägg som omyndig. för på måndag fyller jag nämligen 18! hell yeah! ha en trevlig midsommar. pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0