DAGEN D

en dag i stockholm.

hej allesammans! midsommarfirandet i dalarna var väldigt trevligt. härligt att träffa alla igen efter haha.. två tre veckor ifrån varandra ;) även dagen idag har varit väldans bra! jag har firat 18årsdagen i storstan med min mor och min syster. vi strosade runt i affärer, shoppade lite och åt lite (läs: mycket). på kvällskvisten satte jag, madeleine och jennifer oss på en uteservering där jag beställde in min första öl. kändes mycket bra! min 18årsdag spenderades precis så som den borde ha gjort med andra ord. nu: sängen. det ryktas om ett förjävla fint väder imorgon så måste ju upp tidigt för att ta vara på alla soltimmarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0