TONFISKPARKEN OCH STAN

jag är glad för jag fick med mig massvis med fint hem ifrån eskilstuna. en besvikelse var dock den mörkblåa mjukisdressen ifrån bikbok. jag och mamma var både i stan och i tonfiskparken men den fanns ingenstans. så nu hoppas jag att södertäljes utbud är större gällande mjukisdressar. keep your fingers crossed! helgen i helhet har varit toppen. gårdagen spenderandes i en kall ishall men det var det värt, då brorsan vann sin första match med tvpucks-laget och senare på kvällen satt jag och jennifer uppkrupna i soffan, med b&j, framför ghost adventures och djävulen bär prada. om en timme ungefär ska jag troligtvis möta upp nathalie som ska fota mig. vi har planerat att fota länge nu men det har aldrig riktigt blivit av, men idag verkar det funka för oss båda. måste bara fixa håret innan vi kör igång för såhär kan man ju inte se ut när man agerar modell, haha. nu sätter jag punkt för det här inlägget så hörs vi nästa gång jag får för mig att skriva något intressant. so long suckers!


Kommentarer
Postat av: m-m o m-f

Vad kul att du är modell ,det visste jag inte.

Kollade på Calle i Södertälje i dag dom var dj...ligt bra!

puss och kram Morfar

2010-09-05 @ 18:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0