GODMORGON SVERIGE


hellu vänner! fast att jag är ledig hela dagen lång så är jag uppe med tuppen. vackstafrokosten är helt enkelt oemotståndlig. sitter med headsetet på mig och lyssnar på musik, för att inte väcka helena som sover precis vägg i vägg, och ska snart ta tag i lite plugg som måste göras. jag verkligen älskar sånnahär dagar. dagar när man har all tid i världen till att göra precis ingenting, eller precis allt på "att göra-listan". idag har jag valt att vara effektiv och därför ska jag sätta igång med första punkten på listan - läsa ett kapitel ur being there av jerzy kosinski.

slänger även in gårdagens "dagens". tänkte att det var på tiden och passade bra eftersom jag ändå lekte med kameran igår. skjota - gina tricot, sjal - h&m, jeans (trasiga lite här och där) - gina tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0