HEJ!

det var inte igår. veckorna går fort och jag har fullt upp hela dagarna. eller ja, datorn och bloggen prioriteras inte i första hand om jag säger så. efter en helg i stockholm fylld av äventyr så ringde klockan 05.10 imorse. vid sex lämnade vi nämligen strängnäs för att hämta lisa på flygplatsen. det var så overkligt att se henne först så självklart rullade några glädjetårar ner för mina kinder, men sekunden efter kändes det som om hon aldrig lämnat landet, som om hon har verit hemma i all evighet. jag blev skjutsad till vacksta och här sitter jag nu i min säng och inväntar dagens och veckans första lektion - engelska. taggad till tusen, verkligen.. med det sagt, säger jag godmorgon!


Kommentarer
Postat av: m-m m-f

hoppas du får en bra vecka.

2010-10-05 @ 10:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0