TUESDAY


bowlingen blev inte av idag men vi gör ett nytt försök imorgon. istället blev det pepparkaksbak hemma hos madeleine med tjejorna, (ja, jag vet. julen är över, men bättre sent än aldrig) och senare på kvällskvisten fick madeleine ett ryck och vi färgade hennes blonda hår brunt. mycket stiligt må jag säga!
på fyran rullar pirates of the caribbean och jag önskar verkligen att jag hade tålamod nog att ta mig igenom en hel film som den, men mina tankar är någon helt annan stans vilket bidrar till att jag sällan hänger med i handligen och därför blir sånna filmer väldigt ointressanta. med "sånna" filmer menar jag, orealistiska filmer där folk har övernaturliga krafter eller liknande. det är inte riktigt min grej helt enkelt - sorgligt men sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0