JULAFTON 2010





julafton 2010 firades, precis som alla andra år, hemma hos oss med hela tjocka släkten (nästan i alla fall). eftersom den riktiga tomten inte verkar hitta hem till oss längre så fick pappa agera tomte och julklappsutdelare. men det gick lika bra det med. jag tror bannemig att jag nästan fick allt jag önskade mig och lite till. är superglad för allt jag fick! enligt tradition ska det bli massa mat över från julafton så vi även kan äta nästa dag, och nästa dag.. och nästa dag. och i år var inget undantag. vi kommer se ut som dom där köttbullarna snart men vad gör väl det om hundra år ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, låter jättemysigt! <3

2010-12-25 @ 22:08:34
URL: http://jonnakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0