GERMANY

jag tänkte ta kort och visa min fina luciakrona men jag hittade den inte. mamma har antagligen lagt den på något alldeles för bra ställe och därför skyller jag på henne att detta nu blir ett bildlöst inlägg.. imorgon åker jag nämligen till tyskland, ratzeburg för att vara exakt, för att agera lucia på lite olika tillställningar. jag åker dit som lucia, utan några tärnor, och ska sjunga själv framför massvis med främmande människor och jag har ännu inte bestämt mig för hur jag ser på saken. ska det bli kul? kommer jag flippa ur och vägra sjunga? göra bort mig totalt? den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tippar på "göra bort dig totalt". Men.. lycka till ;) haha! Se you on sunday!

2010-12-03 @ 08:08:09
Postat av: E o L

du gjorde verkligen INTE bort dig. hur bra som helst.skulle inta klarat av att vara i ditt "linne"

2010-12-05 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0