STOCKHOLM

tidigt imorse satte sig jag, madeleine och jennifer oss på en ersättningsbuss mot södertälje och tog sedan pendeln därifrån vidare mot stockholm. vi handlade, åt och sen handlade vi lite till, fast att jag lovat mig själv att inte köpa något utan bara åka med som sällskap. alla som känner mig kan ju räkna ut hur det gick.. pengarna bara rullar om jag säger så. vi kom inte hem ifrån stockholm förän sent då tåget numera tar sig en svängom genom västerås innan det beger sig av till strängnäs. dryga två timmar satt vi på tåget, men jag måste medge att det kan ha varit den roligaste tågresan jag upplevt. frågan är om dom i sätena bredvid hade lika roligt. he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0