FIRST DAY AT SCHOOL, AND I'M ALREADY TIRED

dagen har varit låååååååååååång. mycket låång! sovmorgon till efter lunch på tisdagar, jippi! men resten av schemat då? kaos säger jag bara... det har varit köbildning upp till rektorn hela dagen och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha för lektioner imorgon. gräjt! jag märker redan nu att bloggen kommer vara lite off under veckodagarna. att sitta ensam och häcka på rummet kommer ju inte på frågan! kanske slänger in ett sånt här nattinlägg lite titt som tätt, låter det ok? detta får duga för ikväll. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nåt straff måste man ju för att ha längtat till skolan hela sommaren.

2010-08-25 @ 06:05:34
URL: http://lisalovgren.webblogg.se/
Postat av: m-m o m-f

självklart att vi kollar om du har skrivit eller om du somnat sött på kvällen utan dator.är det möjligt???

2010-08-25 @ 16:04:25
Postat av: lovisa

den syns inte på min mammas dator heller, men på alla andra..

2010-08-25 @ 22:03:05
URL: http://lovisaloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0