DAGSUTFLYKT

mamma väckte mig imorse vid tio-tiden och frågade om jag skulle åka med henne och pappa till vingåker factory outlet och lager 157. till en början var jag duktig och sa att jag inte ville följa med på grund av mitt shoppingberoende, [beroende? är det så illa? haha] men bara minuten efter mamma stängt dörren så kom jag på att det skulle ju vara trevligt att åka med som sällskap. så så fick det bli. nu ligger jag här i soffan, relativt trött efter en dagstur runt om i västra sörmland. vi stannade bland annat på säfstaholms slottscafé för kaffe och glass. för att sammanfatta dagen så blev det en spontan och mysig dagsutflykt. trevligt trevligt.

senare ska jag visa en sak jag råka få med mig hem ifrån stockholm igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0